Mery28 Çok geçmiş olsun.ben de anlamadım süt ürünleri alerjimiz geçti bir zaman sonra horlamalar başladı geniz eti varmış geniz akıntısı da baya var iki aydır bir haftalık antibiyotik, zaditen ,burun spreyi en son bir şase toz verdi bilmiyorum nasıl düzeleceğiz ben de daraldım iki gündür horlamalar gene arttı hırıltı gibi ses geliyor burnunu temizliyorum bir şey yok .Sarımsak çok iyi geliyor diyorlar yemiyor ben tüketip emziriyorum ki sütümden geçsin diye 🤷🏼♀️