Elizzzzz2022 Bebegim 5. Aya girdi..deli gibi ciglik cigliga bagriyor..mutsuz oldugu an bagirarak anlatmaya calisiyor..normal mi acaba erken degil mi sanki?
sevil541 Elizzzzz2022 benim bebeğimde 5-6 ay arası sürekli çığlık atıyordu. Normal bir gelişim süreci :)
Semaelisa27 Ohooo biz o çığlıklar 4. Ayda başladık 5 ay 15 günlük daha da arttı neyi isterse bağırıyor çığlık atıyor ağlamak değil ama hep bir çığlık . Sesi de çok ince aşırı komik oluyor 😂😂