Aselprenses 6 aylik kizımvar 2 gündür fatk ettim bezinde pembemsi leke oluyor neden kaynaklı acaba?? Kötu birsey degildir inslh 😏
Gizemlim Aselprenses canım instagramin varsa doktoroge hesabina bakabilirsin daha yeni bu konuyla ilgili paylaşim yaptı. Sicak havalarda sıvı kaybindan yetersiz sıvı alımından kaynaklı olabiliyormuş emiyorsa anne bol bol su icsin emzirsin demisti
Aselprenses Gizemlim hemen bakayim canm.aslnda su iciyorum bu aralar.beslenme olarkta veriorum anne sutu ve ek gida 1 ogun bazen 2 ogun veriorum endiselendim aslnda :(
Aselprenses Balkizlarim suyu pek swvmiyorum elimden geldikce veriorum da.su yerine baska ne verebilirim peki
Balkizlarim Aselprenses su en iyi olanı o bir kenara yerini birşey tutmaz ✨ Ama sıvı olarak kompostolar, ayran , kefir haftada 2 , 3 kere , çorbalar ayına göre , ıhlamur , bu tür şeyler de eklenir artık yavaş yavaş 😍
Balkizlarim Aselprenses elma , üzüm , kayısı , SeftaLi suanlik aklıma gelenler 😁🥰🥰 Altınkılıç sade alıp meyveli kendim yapıyorum evde bimde satiliyor tercih sizin ister meyveli ister sade alabilirsiniz 🌸
Balkizlarim Aselprenses rica ediyorum canım ne demek ben ilk 30 ml ile başlamıştım sonra zamanla beğendi cogalttim şimdi 29 aylık haftada 3 kere 1 su bardağı içiyor 🥰