Gulo92 Merhaba hanımlar 35 gün önce sezeryan oldum, çok zor iyileştim. Şimdi ise sol tarafta dikişin olduğu yerde 5 6 cm yukarıda elime minik bilye gibi bir şey geliyor. Yatınca yok ayağa kalkınca geliyor bu normal bir şey mi ???
aysenurkerem Gulo92 bende yok 4 ay önce sezeryan oldum , ondan önce de yoktu. Dilerseniz kontrol için bi doktorunuza gidin zaten 40 gün olmasına az kalmış
Meyra Gulo92 normal olması geçer merak etmeyin ayaklarınızı usutmeyin dikkat edin ara sıra olabilir bu tür seyler bendede olmuştu doktorum korkulcak bisey olmadığını söyledi