Benim bebeğim de iki aylık, sadece anne sütüyle beslenirken kabız oldu. 5-6 gün yapamadı fitil kullandık yaptı. Şimdi mama da veriyorum bir gün yapıyor bir gün yapmıyor. Normal bence. Zeytinyağı içirmemenizi tavsiye ederim. Zeytinyağı asitli, midesine zarar verebilir. Doktora sorduğumda kesinlikle hayır demişti.