Gelişimi iyiyse ve erken yatıp erken kalkan bir bebekse gece beslenmesini kesebilir siniz.oglum 7 kızım 5.ayda kesti sabah 4 5 gibi uyandıklarından ve gelişimleri yerinde olduklarından her ikisin doktorları da çocuklarımın kararlarina göre hareket etmemi söyledi bende hiçbir şekilde beslemedim zaten dediğim gibi en geç 5 gibi emmeye kalkarlardi