Yaa sinirlerim bozuluyor artık geçecek mi Buda 🤦🏽♀️ 7 aylık oldu oğlum 1-2 hafta öncesine kadar gece uykuları acıkınca olurdu. Şimdi sürekli uyanıyo uyuyor yerine koyunca 10 dk sürmeden tekrar ağlıyor aynı döngü sabaha kadar devam ediyor. Sonra uyanıyor 4-5-6 da 1,30 saat uyanık duruyor. Gündüz zaten uyumuyor şekerleme hep 20-30 dk. Gerçekten yoruluyorum artık çok yıprandım.