Günaydın güzel anneler size bir sorum olacak kızım doğduğundan beri hiç regl olmadım ki doğumdan sonrada 3 gün falan sürdü kanamam kızım bu ayın 19 unda yaş diyecek 6 aylıkken doktora gittim ilaç istedim fakat emzirdiğim için vermedi süreklide ebemiz kan alıyor ki gebelik oluşursa geç kalmayalım diye hani şu süt koruyor inancı var ya kesinlikle inanma dedi ebe ne yapabilirim ilaçtan başka regl olabilmek için o kadar sancım falan oluyor fakat hiç bir şey yok derler ya başımdan kaynar sular dökülüyor diye sürekli öyle oluyorum