Sinemnur23 Merhabalar hanımlar 49 gün önce sezeryan doğumla bebeğime kavuştum. Göbek deliğiğimn hemen altından dikişlere kadar olan bölgede tamam his kayıbı var bu durumu yaşayan sonradan geçen var mı kalıcımı yoksa
Aslies Sinemnur23 ameliyathane hemsiresi ve sezeryan olan biri olarak cevapliyorum ordaki kaslar sinirler kesildiği için ister istemez bi his kaybi olacak zamanla ilk bastaki gibi olmasada his kaybını hissedeceksiniz
Deletedmom_112 Sinemnur23 4 ay oldu halâ devam ediyor, geçen hafta doktora sorduğum en az 1 yıl böyle devam eder dedi.
SedaNisa Merhabalar 6 buçuk aylık bebeğim var yeni yeni geçiyor bende korkmayın zamanla da geçer inşallah