alyaduru0206 benim kızım asla yalnız kalmadı aksine daha çok eğleniyor bebek doğduğundan beri çünkü onunla hep birlikte oyunlar oynadık, emzirme saatlerini,bez değişimlerini hep ona bir oyun gibi yaptım.Emzirme zamanlarında onunda eline hep sevdiği şeyleri verdim oda yedi çoğu zaman.Ben de ilk duyduğumda kaç gün ağlamıştım ama şimdi ağladığım zamanlar aklıma geliyor ve küçük kızımın yüzüne bakınca ağladığım için ondan utanıyorum 🥺 Büyük kızımı ben hamilelik haberinden sonra 5 ay emzirdim sonra kendiliğinden bıraktı memeyi.Yani sizde hemen şimdi kesmek zorunda değilsiniz memeyi herhangi bir risk yoksa.