Kizlar , bebegim 2 ay 11 gunluk . Anne sutunu sagarak veriyorum. 4 saatte bir 150-160 cc arası besleniyor. Ve beslenme bitince elini ağzına götürüyor. Bunu ilk defa yaşıyorum. Acaba doymuyor mu ? Başka ne sebebi olabilir Bilemiyorum. Ayına göre içtiği de fazla diye düşündüğümden daha artırmak da istemiyorum . Bilgisi olan yazabilirse veya benzerini yaşayan deneyimini paylaşırsa sevinirim