belin93 Merhaba, bebeklerinizi kaç aylıkta, dışarı ne sıklıkla çıkarıyorsunuz? Bir yerde okumuştum bebekleri dışarda gezdirmek dış dünya ile iletişimini sağlıyormuş ve gelişmesine destek veriyormuş.
Y-A-Annesi belin93 güneş tam tepedeyken çıkarma bu saatler dışında devamlı cikarabilirsin çok iyi geliyor bebeklere benimki etrafı izleyecek diye uyumak dahi istemiyor meraktan🤗
Annesinin_kuzusu00 belin93 4 gunluken disariya cikarmaya basladim.Su an 23 aylik ve eve girmeiyoruz resmen🤣🤣gunluk 5 defa falsn cikiylruz disariya.Parkta 4 saat fakan vakit geciriyoruz.Dogayi cok seviyor.
Birdunyabircennetannesi belin93 1 yaşında her gün dışarda çocuk evi unuttu 😅 Doğduğundan beri genelde hep çıkarırım tabi soğuk havalarda öyle her gün her gün çıkarmıyordum ama 2 aylıkken uçağa binip 3 şehir görmüşlügü var beyfendi benden daha çok geziyor 😅
Umay55 ElfgmzArar bizimki de 2 ay 20 günlük biz çıkıyoruz dışarı bebek arabasıyla çünkü 2.5 yaşında ablası var. Rüzgar yemedikçe sorun olmaz havalar da güzel zaten. Ben kızımda öyleydim keşke çıksaymışıö dedim bi zaman sonra bence sizde çıkın yavaştan
Sevincaras ElfgmzArar beni tarif ettin resmen 😂 benimkide 6 aylık dışarıya çıkınca arabanın camına yapışıyor artık değişiklik die
48316ELIZAN belin93 Evdeyim genelde balkona cikiyoruz 1 saat falan pusetinde oturuyor o sekilde hava aldiriyorum.
Deletedmom5284 1 haftalık bile değildi pikniklere giderdik doğduğundan beri hergün 1 saatte olsa çıkarıyorum 23 aylık şuan dışarı çıkmayı çok seviyor
Bebegimm1 belin93 ilk hafta cikardim aralikti suan 18 aylik disariyi cok sever temiz havada kendi kendine uyur her gun disari cikiyoruz
belin93 Umay55 bende çıkarmaya başladım bebeğim 3. Aya girdi. Dışarıda temiz havada çok rahat uyuyor.
ElfgmzArar Umay55 çıkarırken nasıl giydirmem gerekiyor bi türlü kendimi ikna edemiyorum üşümediğine uzun kollu kıyafetler giydiriyorum hala uzun pantolonlar mesela siz dışarıya çıkarken nasıl giydiriyorsunuz bebek arabasında üzerine bişey örtüyor musunuz ?
Metehann12 valla 19 günlüktü mangala gitmistik şimdi içeri alamıyoruz aslında dışarda uyum sağlayıp size de nefes aldırmasi için sürekli çıkarın ama güneşin indiği saatlerde öğleden sonra beş gibi falan
GSevilay65 belin93 5 aylık oldu günde 1 kere saat 5 den sonra parka indiriyorum uyanınca orda mama veriorum iyi gelio hava alio banyo yaptirdigim gün cikartmiyorum ama havalar sıcak artık gezdiriorum
cemrebusra2710 belin93 çıkamıyorum 🥲 birisi 5 birisi 19 aylık iki bebemle birisi olmadan dışarıya çıkamıyorum ☹
Songena19 cemrebusra2710 valla ben çıkmaya çalışıyorum benimde büyük kızım 2yas küçük 5aylik büyük kızım evde çok sıkılıyor
Sontvbukucu belin93 dogdugu günden beri hep ciktik kisin bile haftada 2 kez çıkıyorduk, simdi hergun çıkıyoruz. Cok sosyal bir bebek oldu 9 aylik:)
belin93 Sontvbukucu İlerde daha sosyal olmasını ve insanlarla kolay kaynaşmasını etkiliyor dışarıya çıkartmak 🍀