Ebrunur öncelikle gözünüz Aydın çok geçmiş olsun. O göğüs ucu yarasını ben çok iyi bilirim. Yarayı geçirmeye odaklanmadan önce göğsünü boşaltmaya odaklanın. Yaradan dolayı ve bebek küçük olduğu İçin süt boşalmıyor ve mastit oluyor. Ben bu yüzden 10 tane iğne ve 2 kutu antibiyotik kullandım. Sütü sağıp dolaba atın. Hem süt artar hem süt biriktirmiş olursunuz hem de masititten korur.
Yaraya gelince ben çok şey denedim. Tahin, ayva çekirdeği,antibiyotik kremler, lansinoh krem, sarı kantaron, zeytin yağı, yumurta akı vb. Bunları deneyebilirsin ben çok fayda görmedim ama belki sende işe yarar. Bana en çok fayda dağlayan havalandırmak ve lansinoh kremi her emzirme sonrası sürmek fayda sağladı. Bebeğe doğru tuttur göğüs ucunu. Tam kavramazsa çıkart ağzından tekrar ver. Yanlış emdikçe asla geçmiyor çünkü.
Karbonatlı suyu asla asla sürme. İki kez sürdüm kıvrandım ben.