Hanımlar adet düzensizliğim, adetim bittikten 3gün 1 hafta sonra tekrar adet olma sorunum yüzünden hastaneye gittim muayene oldum kan alındı detaylı bakılması içinde ultrason a gitmem istendi ama giremedim oğlum rahatsızdı annemdeydi çok aşırı huysuzlanmış ağlamış bende tekrar gider girerim diye çıktım eve geldim dün. Şimdi kan sonuçlarına bakarken hepsi normal sadece FSH değeri kırmızı çıkmış 0.7 ile 17.9 olması gerekiyormuş benim 0.19 çıkmış bu değer düşük mü yüksek mi bilemedim ama internette araştırdım biraz bu hormon hamile kalmak için önemli birşeymiş kafam allak bullak oldu okudugumdan da anlamadım zaten kısırlık oluyormuş falan bilen varsa bi aydınlatabilir mi pazartesi ye kadar kafayı yerşm yoksa