3 aya kadar oyle oluyor. Sonra bir bakmissiniz uyumaya basliyorlar. Bende sasiriyodum bebek bu nasil uyumaz diyordum. Uyumuyor diye hic ayakta falan sallamadim. Sallamayin yavas yavas uykuya dalmayi ogreniyor. Simdi yatagina koyuyorum uyuyor kendi kendine.