Merhabalar öncelikle bu yazıyı yazma amacım 13 aylık kızımın göz yaşı kanalı tıkalı olması sonucu geçirceği operasyon için araştırma yaparken hiçbirşey bulmamış olmam.Burdan belirtmek isterim ki yaptırcak olan annelere biraz olsun içini rahatlatmak. Kesinlikle çok basit bir operasyon 5 dk lık birşey. Olalı tam 3 hafta oldu ve sonuç harika tamamen şikayetimiz bitti. Doğduğundan beri sürekli masajda yapsak geçmemişti ve 1 yaş kontrolünde göz doktoruna çıkardık. Doktor yaptırmamız gerektiğini ve daha fazla beklersek burun kemiği sertleşçeğinden dolayı operasyonun geçirme şansının azalcağını söyledi. Operasyon sonrası sadece yarım saat süren bir narkozu atma ağlama krizi yaşamışlık dışında korkulcak hiçbirşey olmadığını burdan annelere yazmak istedim. Sevgiler.