1baby1moms canım öncelikle yüzüstü yatırmak bebekler için en güvenilir yöntemdir bildiğim kadarıyla yurt dışında yeni doğanları öyle yatırırlarmış boğulmaması için. Yan yatırmak ise aslında bebeğin omuriliği eğriliğine sebep olduğundan dolayı aksine zararlıymış, benim bebeğim 3 aylık ve sırt üstü yatırıyorum ki kafası zaten tavana bakmıyor ya sağa düşer yüzü yada sola, sizinki 4,5 aylık ise boynuna daha da hakimdir kusma refleksi gelse otomatik çevirir başını. İçin rahat olsun meyilli yatır yeterli olur. Ben bir tarafına azıcık yükseklik koyup yatırıyorum çok da rahat uyuyor