Arkadaşlar kızım 4 aylık normalde gündüzleri hiç uzun süre uyumuyor hep on dakika falan uyurdu iki gündür deniyorum odasına beşiğine koyunca 2 saat kesintisiz uyudu başka yere koyunca yine uyumadı geceleri ise bir iki kere uyanıyor mama içip uyuyor sorum şu geceleri de bebeğimi kendi odasına beşiğine koymayı düşünüyorum ama erken mi ağlarsa duyamassam diye de korkuyorum çoğu arkadaşım 4 aylıkken odasını ayırdı napıcağımı bilemedim 🤷🏻♀️ odası yatak odasının yanı bu ara da 😊 4 aylıkken oda ayıran oldu mu ?