Hanımlar kızım 18 aylık oldu bugün daha 2 ay önce emeklemeye başladı normal doğum ve tam 40 haftada doğdu bi türlü yürümüyor elinden tutunca gidiyor ama kendisi gitmiyor elimi bırakıp dikilmiyor bile korktu desem hiç düşmedi kendi basına yürümeye çalışmadı hiç çünkü çok üzülüyorum tavsiyelerinizi bekliyorum