Mira06 Merhaba herkese bebeğim 2 gündür önce bir süre emiyor sonrasında ağlamaya başlıyor ve memeyi almıyor. Alsa da 2 saniye tutup yine ağlıyor. Sebebi ne olabilir😢
sebmc47 Mira06 gazı vardır büyük ihtimal aç ama gazdan ememiyordur birde çok çektik onu masajla kimyon çayıyla atlattık çok şükür darısı size