Öğün atlayın. Yorumlarda gördüm Karatay diyeti diyorlar çok doğru mfk de bunu öneriyordu. Karbonhidrat tüketmeyin, protein tüketin, hem sizi daha uzun süre tok tutar hem de yağların yakımını sağlar. Bu arada yağdan giderse kilo geç gider, yani yağ önce vücutta suyu tutar, sonra da o ödem atılır.