Ayın 16snda düşük yaptım 1 hafta kadar kanama sürdü.Beta degerım 1400 civarındaydı 2 gün sonra 200lere düşmüştü doktora gitmedim ikinci sonuçu göstermek için yeterli düşüş olursa 2 günde bir çağırmAm rahminde gayet temiz demişti.Neyse asıl mesela dün eşimle birlikte olduk ve benım sabahtan beri çöl silik şekilde kahve ve pembe arası lekelenmem oluyordu ara ara ve sadece tuvaletten Sonra ama biraz önce daha yoğun pembe şeklinde geldi acaba ilişki sonrası böyle bir durum yaşayan oldumu aranızda veya Adet kanaması başlıyor olabilir mi 20nci günden,internette 1 ay sonra başlar diyor ama bilemedım.Doktorada gitmek istemiyorum aslında korkumdan fobi oldu sanki , buraya yazdım belki bilgi alışverişi yaparız diye.