Merhaba sevgili anneler :) kızım 4,5 aylık ve suyu çok seviyordu. Sakin sakin yıkadığımızda hiç sesi çıkmıyordu, gülüyordu. Ama sanırım kayınvalidem hızlı hızlı yıkamaya çalıştığı için sudan korktu. Şimdi keyfi yerindeyken yıkamaya başlasak bile çok ağlıyor. Bitene kadar hiç durmuyor ağlaması :( çocuğuma suyu tekrar nasıl sevdirebilirim? Önerileriniz olursa çok sevinirim. Deneyimlerinizi benimle paylaşabilir misiniz? Teşekkürler. 🙏🏻