Powermoms sakın uzak durun ben set üstü kullanıyorum ve ankastre hiç düşünmedim düşünmüyorum da ☺️Geçenlerde bi tanıdık işi gereği makine (sanayi üzerine )sipariş etmiş 2,500 TL dolandırılmış geçmiş olsun dedik güvenmem ben ya böyle duyunca daha da bi korkar olduk