Merhabalar arkadaşlar, 40 gün önce normal doğum yaptım. Bugüne kadar pek bir şey yoktu. Bugün baktığımda kesi yerinde sivilce gibi kırmızı şişlik gördüm. Henüz 5 gün önce doktora gitmiştim dikişlerim falan nasıl dediğimde sorun yok dedi. Yine de krem yazmıştı Fecidin isimli. O zaman bir şey yoktu bugün farkettiğim bu kesi yerindeki kırmızı şişliği, bir de peçeteyle silerken nokta şeklinde kan bulaşıyor bu kırmızı şişlikten. Bugün görünce doktorun verdiği Fecidin kremden sürdüm 2 sefer. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu acaba ?