Kizlarrr öncelikle nasilsinizzz💚 insallah iyisinizdir diyip konuma geçiyorum. 3 yasindaki kizima tuvalet egitimi vermeye calisiyorum ama her defasinda reddediyor yada hic yapmiyo. Sıkıyor agliyor. Lazimlik aldim ona da sadece oturuyor. Klozete zaten ciglik atiyor oturmuyor. Napacagim etkilenmesin diye de kızmıyorum. Tamam annecim diyorum. Cunku ustelersek bu sefer surec uzarmis.. siz nasil alistirdiniz ya fikirr istiyorm😩😩