Pamukannesi_28 Merhaba bebeğim 14 aylık evde sorunsuz bir şekilde yürüyor fakat dışarıya parka veya dolaşma da yürümek istemiyor ağlıyor yere bırakınca çok kafama takılıyor böyle sorunu olan bilgisi olan varmı acaba nasıl aşarız bunu 🥺
Annesinin_kuzusu00 Pamukannesi_28 Kizim su an 23 aylik o aylarda yürümeye baslamisti.Ilk yurudugu zamanlar disarda yurumek istemezdi aglardi.Arabadan inmek istemezdi.Ama zamanla duzeldi.Surekli disariya cikardim.Kucagimda tutarak ayagini yere degdiriyordum.
Derinn16 Pamukannesi_28 dışarda güvenebilecegi bi tutunma aracı yok çnkü merak etmeyin benmkide öyle.elinden tutup sevdirmeye çalışın
tenceretavakuskana Pamukannesi_28 oyuncak yerıne goturun Adınıda bılemedım oyuncak yerı dedım 😂oyun evlerı oluyo ya kapalı alanda avm dekıler belkı kalablktan falan urkutucu gelır daha sakın oyun alanına goturun bazı restaurantlarda oluyo sız yanına gıtmeden bırakın gozlemleyın arada beraber oynayın Avm ye yda gezmeye gıdınce olgısını ceken seylere yaklastırın usulca elını bırakıp konusun ısaret edın dıkkatını dagıtın mesela oyuncak bakın ama sız aa bak burda ne var dıye bı ıkı adım uzaklasın o da gelsın tesvık edın gel dıye Aklıma bunlar geldı🫠💐
Pamukannesi_28 Derinn16 deniyorum ama sadece bir kere yürüdü dışarda genel olarak insanlarla iletişime geçmeyi sevmiyor hiç kimse yokken yürüdu 1 kez bende endişe ettim
Pamukannesi_28 tenceretavakuskana çok teşekkür ederim şükür birazcık yürümeye başladık dışarıda atlatiyoruz sanırım dışarı sorunumuzu🤲