iklima_1234 24 aylık aramızdaki diyalog şu şekilde bak ay geldi yani gece oldu artık güneş gelene kadar uyumamiz gerekli çünkü herkes gece olunca uyur ,babana iyi geceler diyelim iyi geceler, oyuncaklarına vs vs herkese sırayla iyi geceler (bu kısım rutin) gecelik-bez değişimi ve yataga birlikte yatağa yatıyoruz. Hadi gözlerini kapat sarilip uyuyalım ben sen uyuyana kadar senin yanında olacağm iyi geceler diyorum sariliyoruz sirtini biraz sivazliyorum Bu şekilde 15-30 dk da uykuya dalıyor.