Kızlar bebeğim bugün itibariyle 15 günlük oldu taze anneyim İzmir’de yaşıyorum hava aşırı sıcak üzerine sadece askılı zıbın birde uzun kollu takım kıyafet giydiriyorum ama havalar sıcak olduğu için sizce rahatsız oluyormudur sizler neler giydiriyorsunuz bebislerinize