2,5 aylık bebeğimin relüsü var mama kullanıyorum geçen gece ilk kez burnundan gelircesine kustu ve nefes alamayıp kızardı gerekli müdahaleyi yaptım hemen ardından hastaneye götürdüm vs.. fakat çok korktuk günlük minimum 750 ml mama içen bebeğim 2 gündür 400 ml içiyor bazen ara ara ağlıyor karnında şişlik var diye mama vermek istemiyorum gazını çıkarırken de kusacak diye korkuyorum beslenmesi her şeyi çok güzel giden bebeğim bir anda böyle oldu. Korkudan mama veremiyorum 2 gündür 3 saatte bir iyandırıp beslediğim bebeğimi hiç uyandırmıyorum kendisi ağlarsa besleyorum. 2 gün önceki düzenimize dönebilir miyim bilmiyorm. Havalarda sıcak çişi de koyu sarı duruyor bezde susuz kalmasından da korkuyorum eskisi gibi 2-3 saatte beslemekten de korkuyorum ne yapacağımı bilemiyorum. Başına böyle bir durum gelen varsa kusmadan sonra beslemeniz nasıl devam etti?