bus1 18 aylık oğlum var cildi çok hassas nerdeyse hiçbir bezden almıyor doğdu doğalı kremler losyonlar derken artık yaz gelmişken bezi bıraktırmak istiyorun bu şekil erken öğreten varmı acaba çok kararsızım öğrenir mı acaba
AntiSosyallKelebek bus1 İletişimi nasıl? Sorunca cevap veriyor mu çişim geldi diyor mu eğitimin en temel başlangıcı iletişim
Bebitom_3 bus1 benim oğlum erken bırakmıştı ama bebekliğinin başından beri kabızdı sürekli tuvalete tutuyordum mesela sabah 8 de bezi açıyordum öğlen 12 kadar pek çişini yapmıyordu o yüzden rahat bıraktı sorun yaşamadık şuan 14 aylık bir bebeğim var bezi istemiyor sürekli ağlıyor bir gün açıp denedim tuvalete götürdüğümde çişini yapıyor ama büyük tuvalet sorununu nasıl çözerim bilmiyorum bazen günde 2 kere yapıyor bezi ağlata ağlata bağlıyorum o da tek başıma çok zor bağlıyorum
BuzluKahve bus1 Ben de merak ediyorum bunu. Oğlum 19 aylık. Kaka var mı yok mu diye sorunca varsa var, yoksa yok diyor. Bazen sormayınca da gelip kaka var diyor ama yaptıktan sonra söylüyor. Açıkcası acelem yok ama başlasam mı diye de düşünmüyor değilim.
sevim_kos bus1 daha kasları tam gelişmediği için 2 yaşın altına önerilmiyo. Söylemesi değil kaslarını kontrol edemediği için tutamıyo çişini bildiğim kadarıyla
bus1 AntiSosyallKelebek yok canım malesef iletişim hala okadar iyi değil yani hep soruyorum çıkarıyorum ama evet hayır gibisinden bı tepki vermiyor pipisine bakarak çişini yapıyor mesela ayağa kalkıp gülüyor ama var yok bişey demiyor sorunca
BuzluKahve bus1 Kakada var ama çişi ne yapacağız😅 sadece kakayı söylüyor. Benim çok gözümde büyüyor bu tuvalet işi.
bus1 sevim_kos doğrudur evet daha tutamaz bende Bian önce kurtarmak istiyorum bezden çözüm arıyorum ama bakalim
sevim_kos bus1 premium care dernseniz. Bilmiyorum gerçi hangi bezi kullanıyosunuz ama hassas bebekler için daha iyi bu bez
bus1 sevim_kos hepsini denedim yani bir denemedigim migros bezi kaldı sadece tüm bezler alerji gibi yapıyor bide havaların ısınması ile de dahada artıyor bezin değdiği tüm yerler oluyor
serebro bus1 bende pişik sorunundan dolayı hatta kendi de bez istemiyorum demesine rağmen 5 gündür hiç ilerleme kaydedemedik. Çok büyük sabır işi