Nesebas Arkadaşlar Merhaba Benim kızım 7 aylık şu 1 haftador aşırı sıcak ve kızımın çişin de aşırı azalma var sabaha karşı normalde bezi taş gibi olur ama şimdi ya 1 kere ya iki kere işiyor gündüzde aynı şekilde sabah 8 de aldığım bez akşama kadar dolmuyor bile sizde de öyle mi doktora sordunuz mu yaşadıysanız
Leylaa_ Nesebas Evet kızımın da bi kaç gündür öyle terle atıyor galiba bol bol su veriyorum emziriyorum ama bezi az ıslanıyor havalar çok sıcak
antropologanne Nesebas Normal bir durum. Terle atıyorlar. Ama ekstra olarak daha çok sıvı almalarini saglamak gerek, bu durum bazen tehlikeli olabilir.
QueenOfDisaster Nesebas bende bekliyim burda benim oğlum da 19 aylik ve cisinde azalma var bende korkuyorum
Kubra_00 Merhaba Benim bebeğimde 6 aylık bizde de aynı şuan bende merak ediyorum sebebini bilenler yazar umarım 😍
Asyaayaz1 Terle atıyor olabiliyorlar ama yaz aylarında sıvı alımı biraz daha olmalıymış özellikle ateşli süreçte ve ishal döneminde doktorum öyle söylemişti
Nesebas Asyaayaz1 ateş ve ishal yok şükür sadece ufak bi bahar alerjisi yaşadık burhnntıkanıklıgı göz de sulanma o kadar 🥺
Nesebas antropologanne aslında su da içiyor günde 150 cc de su içiyor ama diş dönemi ve sanırım ondan kaynaklı iştah kaybımızda var emmiyor zaten mama içiyor dediğim gibi mama da 3 saatte ancak 60 cc yi yada bilemedin 90 cc içiyor sonra asla istemiyor su derseniz 150 cc içiyor ay bilemedim korkuyorum pazartesi hemen doktora götüreceğim
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Nesebas Şu yeterli içmiyordurterliyor şu kaybı çok olur daha fazla su verin..
Dondurmalikahve Nesebas Yaz aylarında çişli bez sayısı azalır, normal bir durum, bebeklerde terler çünkü o yüzden daha fazla su içmeleri gerek, sizde daha fazla su verin susuz kalmasın vücudu.
Nesebas Dondurmalikahve tşk ederim günde 150 cc su her gün de 60 cc se bilemediniz 90 cc mama içiyor ama az geliyor sanırım 🥺
Dondurmalikahve Nesebas Büydüğü için içtiği su miktarı daha önemli biraz daha fazla su içse daha iyi olur mama ile besleniyo sanırım siz daha fazla su verin çünkü çok sıcak havalar
Handeeeee Nesebas bizde de o durum var üstelik bol bol su içiyor tabi ek olarak benim kızım 13 aylık yürüyor terledigi için terlede atıyor suyu. Siz bolca su verdiğinizden eminseniz ve idrar renginde herhangi bir farklılık gormediyseniz bir sorun yoktur ☺️
Nesebas Handeeeee idrar rengi şöyle turuncu yada sarı gibi bazen turuncu bazen sarı ama bezde belli oluyor turuncu da açık turuncu öyle kan gibi degil ay bilmiyorum yaaa cok kafama taktım 😅 150 cc su içiyor günde
Asyaayaz1 Nesebas geçmiş olsun 🙏özellikle sıvının en büyük rolünü söyledim olursa inşallah olmaz ama mecburen illaki diş döneminde grip tarzı vs olduğu zaman sıvı daha arttırılmalı ve yaz aylarında dedi doktorumuz ah bu bebeler😂
Handeeeee Nesebas yani aslinda gayette normal siz her fırsatta su icirmeye bakın 😂 Çünkü ben her fırsatta bunu yapıyorum turuncuya döndüğü an hemen dayiyorum suyu 😂
Nesebas Asyaayaz1 yemin ederim ilk kızımda yaşamadığım her sorunu ada da yaşıyorum ve sanki tecrübeli olmam gerekirken daha bi tecrübesiz hissediyorum kendimi 🥺 gerçekten ah bu bebeler 🤦🏼♀️
Nesebas Dondurmalikahve ozaman ben 200 e çıkartayım su miktarını bide öyle deneyim fazla da zehirler die duymuştum hep su verirken korkarım oysa içsin Cocuk sudan ne zarar gelir dimi ama işte öyle değilmiş 🥺
Asyaayaz1 Nesebas yaaa sen bensin😂bende oğlumda yaşamadığım şeyleri kızım dibine kadar yaşatıyor evde kendimi artık doktor ilan ettim😂