Kubrakya Arkadaşlar selam kısa bir süre sonra tuvalet eğitimine başlayacağım oğlumla (28 aylık)fakat gece bir kaç kez kalkıp su içiyor ve doğal olarak sabah kalktığında bezi dolmuş hatta bazen üstüne çarşafa vs çıkmış oluyor bu durumda ne yapmalıyım ? Su içmesini engellemek pek mümkün değil sonuçta susuyor olabilir diye düşünüyorum tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim
Nilguny Kubrakya hiç merak etmeyin eğer hazırsa tutabiliyorsa tutacaktır 33 aylık kızım kendi isteği ile bıraktı ve gece 500 ml yakın sıvı tüketiyor sabaha kadar tutuyor veya bir kere uyanıp odadan çıkarmadan lazımlıga yaptırıyorum.
spagettiii Kubrakya geceleri kesinlikle bez baglamayın zamanla aşacaktır su vermemezlikte yapmanıza gerek yok havalar sıcak artık bizde bıraktık tuvaleti toplasanız 3.4 kere gece anca kaçırdı sonra alışıyorlar sabır
merveyyoruuk Kubrakya Kızıma 5 ay önce 28 aylıkken verdim tuvalet eğitimini. Hala yatarken süt içen bir çocuk. Kasları geliştiği için çok rahat tutabiliyorlar artık ben eğitimin başlarında da kaldırmıyordum sabaha kadar tutup sabah yapıyordu. Bezin çıktığını hissettikleri an öyle bi tutuyorlar ki🤭🙈
Kubrakya Nilguny ilk zamanlar gece bez bağlasam uykuya geçtiğinde tutmayı öğrendiği için tutabilir bezin kuruluğuna göre de gece bağlamayı da bırakırım diye düşünüyorum ama bilemedim aşırı gözümde büyüyor
balbal26 Kubrakya ayy yazık bence öyle yapmayın bir deneyin belki tutar ya. Bu sefer susuzluktan enfeksiyon olur çocuk.
Nilguny Kubrakya bende ilk iki gece bağladım ama tuttugunu farkedince çıkardım zaten hazır olduğu için hiç bir bocalama yaşamadık boşuna susuz bırakmayın bence uykusunu etkilemiyorsa bişey içmesi dediğim gibi benim kızım 200 ml süt ve 200 ml yakın su rahat içiyordur hala.
Kubrakya Nilguny size çok dua edeceğim günlerdir sırf bu yüzden ne bir gram su ne de süt veriyorum çocuğa günlerdir uykusuz vaziyetteyiz sırf alışsın diye,çok hazır olduğunu düşünmüyorum şimdilik ama en azından gece su içerse tuvalet eğitiminde sıkıntı olmaz bunu öğrendim :)
Nilguny Kubrakya ay cok sevinirim duanıza kızınız hemen konuşmaya başlasın diye eklerseniz çok sevinirim. 33 aylık ama hala kelimeleriz var sadece. Bende size hızlıca eğitimi tamamlamanız için dua ediyor olacağımm 😍
Kubrakya Nilguny biz o konudan da muzdaribiz 😂anne gel anne git diyor mesela ama hala suya ‘us’diyor en basitinden ya da kurduğu,anlatabildiği bir cümle yok 🥴
Nilguny Kubrakya bizde de öyle ah pandemi bebeleri hep böyle malesef konuşma terapistine dahi gittim biraz bizdede suç var tabi her şeyi anladıgımız için konuşma ihtiyacı kalmamış kreş önerdi illa konuşacaklar ama napalım sabrın sonu selamet inşallah 😊
Kubrakya Bizde de öyle durumlar,herşeyi anlıyorum o anda neyi isteyebileceğini,neyi anlatmak istediğini anlıyorum o da aynen diye tasdikliyor yalnızca ben biraz genetiğe de bağlı diye rahatım.İlk kelimesi 4 yaşında ‘anne’ olan bir çocukmuşum çünkü