tTgbaa Idilg golden goat kullanıyorum doğduğundan beri ne kabızlık ne gaz yaşadık bebeğimde memnun bende tavsiye ediyorum 🌸
hilaldorukk Ben oğluma golden goat kullanıyorum hiç sorun yaşamadım ama bebekten bebeğe değişiyor bu durum bence. Bir ara herkes hipp öneriyor diye onu denemiştim o baya gaz yaptı mesela 😏
Idilg hilaldorukk mama anne sütü olarak devam ediyorum ama kilo alımı nasıl peki Boş kilo yapmak değil amacım aptamil bebeğime yaramisti sma ya geçtim pek yaramadı. Gaz da yaptı. Önerilerle bu markalara bakmaya kararxverdim ondan soruyorum
hilaldorukk Idilg ben de mama ve anne sütü olarak devam ediyorum kilo alımı da öyle aşırı değil ama ayıyla uyumlu gidiyor