yagmurks onunla en çok ilgilenen sizseniz, sizin uzaklaşmanızı artık anladığı için kaygılanıyor. Her seferinde yanından ayrılırken ona nereye gittiğinizi hemen döneceğinizi vs. açıklama yaparsanız aranızdaki güveni sarmamış olursunuz ve miniğinizde bir süre sonra buna alışır, sakince sizi beklemeye başlayacaktır. Çünkü bu ayda nesneler arası uzaklık, derinlik gibi kavramların farkına verıyor. Aslına bakarsanız bebeğiniz ayına göre normal davranışlar sergiliyor. Sağlıkla sıhatle büyüsün inşallah minik ☺️