Merhaba anneler 10 ay 27 günlük kızım diş çıkartıyor ve dün gece 38 buçuk derece ateşliydi gece boyu indi ve çıktı genelde diş çıkartırken ishal olan ve sürekli ateşlenen bir bebek kendisi ama bu kadar inat olmamıştı
Sabah doktora gittim çünkü 39 u gördü diş 38 üstünü etkilemez dedi kan idrar alın şükür temiz çıktı fitil attılar düştü kulak temiz grip üşütme tarzı bir durumda değilmiş şimdi dönüşümlü dolven calpol veriyorum 3 gün takip et dedi ateşi yok şükür kontrolüm altında fakat diş mikrop değilse neden olabilirki 😖