Mihra066 Kızlar merhaba bebegim 35 hafta 2085 doğdu hastaneden çıkarken 1880 düştü şuan aptamil 1 bebek sütü kullanıyoruz doktorum aptamil prematüre olanlar için olanı önerdi kullanan varmıı ? Kilo yapıyormu ?
YgmrEla Mihra066 evet ben kullanıyorum kilo alımı çok iyiydi ilk ay 1 kilo 250 gram aldı. Haftaya kontrolü var bakalım ne kadar almış. Evolvia da iyi aslında onu da kullandım
Bimbambommm Mihra066 bizde 35 haftalık doğduk aptamil prematüre kullandık guzel kilo alımı oldu ikizlerde fakat asırı derecede gaz ve kabız oldu 3 kg üstüne çıkınca aptamil conformil döndğk oda işe yaramadı şimdi hipp 1 kullanmaya basladım bakalım sonuc ne olucak