Merhabalar 3 yaş 3 aylık kızım var alt kat komşum bakıyor ben çalışıyorum. Bakan bayan genç 32 yaşında çok memnunum Allah razı olsun çok iyi bakıyor ailecek devamlı görüşüyoruz çok iyi kendiside Eşide. kendi çocuğu yok 10 senelik evli tüp bebek denemişler olmamış eşi asgari ücretli çalışıyor. Bahçede otururken komşular sordu vs tüp bebek yapmıycanmı diye bu sene yapamam durumumuz yok ancak seneye sonbahar fln gidersem olur dedi. Ben kızımı Eylül gibi kreşe vermeyi düşünüyordum kendisine bahsetmedim henüz erken diye ama öyle konuşunca içim cız etti acaba çocuğa bakarım para biriktiririm mantıgıylamı öyle dedi şimdi ben kreşe verecek olursam çok hakkına girermiyim duygusal düşünüyorum sanırım biraz sizce ne yapayım ben kışı evde geçirmesin yazın zaten hep dışardayız sorun yok kışın sıkılır artık büyüdü diye kreş düşünüyordum aşagıda öyle konuşulunca kafam karıştı siz olsanız ne yapardınız ?