Kızlar merhaba. 15 Haziran da Doğumum var. İlk doğumumda önce Suni sancı almıştım sonra epidural yaptılar ama karnımı bastırırken çok canım yandı, o an kanaması var dediklerini duydum ve sonra beni genel anestezi ile tamamen bayıltmışlar. Şimdi sorum şu ki; ilk doğumumda bunları tecrübelediğim için ayrıca Doğum esnasında bu kez tüplerimi bağlayacakları için epidural istemiyorum. Çünkü tüpleri bağlamak ekstra 5 dk sürüyormuş ayrıca benim için ekstra acı hissi verecek. Ama anestezi doktoru bana hiç söz hakkı tanımadan epidural olacaksın dedi. Kadın Doğum doktoruma söylediğimde istersen o sabah kararını değiştirirsen genel yaparız dedi. Sizce ne yapmalıyım? Resmen ter basıyor bu konu aklıma geldikçe. Zaten çok zor toplamıştım ilk doğumumda.