Asya52 Öncelikle anne sütüyle mi besleniyorlar mamayla mi mama kabız yapıyor Benim de çocuğum prematüre formül mamayla besleniyor o yüzden kabız probiyotik kullanıyorum 2 günde bir yapıyor onunla 1 hafta yapmaması normal karşılanıyor ama çocuklar için rahatsız edici bir durum Gastroentroloji bölümüne gidebilirler veya çocuk doktoruna ama ihmal etmesinler