Taner91_zemine birşey soracağım. Bende yatak odası için bundan düşünüyorum. Şimdi bunların dış ünitesi yok ya. O su için bir boru birşey dışarı vermek gerekiyor diye okudum birkaç yerde. Öyle mi gerçekten. Birde önden soğuk üflüyor ama arkadan sıcak hava geliyormus doğru mu. Birde çok sesi var diye okudum. Eğer sesli ise yatak odası için uygun olmayacaktır. Çevremde de kimsede yok bundan. Bilemiyorum yani. Cevaplar mısınız