Mvvrrr 11 aylık Bebeğim diş sebebiyle orta kulak iltihabı oldu damla kullanıyoruz ama emmesi epey azaldı süre olarakta ne yapacağımı şaşırdım, bırakmasın istiyorum ne yapabilirim acaba :(
1lina1anne Mvvrrr ben gece yatarak emzirmelerde bu sorun yasaniyor die biliyorum emerken kulagina vurur cok agri yapar biraz ek gidaya fazlami yuklenseniz corba muhallebi gibi
1lina1anne Mvvrrr olabildigince yataraak emzirmemelisiniz basini hafif dik tutup emzirmelisiniz banyoda kulagina su kacmamali temizligi ozenle yapilmali cok gecmis olsun cignemeli kati gidalarda cok vermeyin bu ara