minisinannesiii33 Bebek spa merkezi açma fikrim var. Böyle bir merkezi olan veya çalışan var mı? Birkaç soru soracağım da☺️
tgg minisinannesiii33 merhaba nasilsiniz yerinizi actiniz mi acaba bende acma asamasindayim da actiysaniz fikir alabilirim sizden 🤗