Merhaba güzel anneler..
14aylık bebeğim bi kaç gündür ben yada babası ortadan kaybolduğumuzda ağlıyor normalde de diğer insanlara hemen yaklaşmaz ama bi kaç gündür daha fazla tepki veriyor. Gözden kaybettiğinde bizi panikliyor. Güvenli bağlanmayı yaptığımızı düşünüyordum ama bi kaç gündür o bağı kuramadık diye endişelenmeye başladım. Normal mi bu dönemde bunları yaşamamız? Yardımcı olabilecek birileri varsa çok sevinirim