Bir süre sonra alışıyor ve kendisi döndüğü için ağlamıyor. Ben hemen döndürüp tekrar uyumasını sağlıyordum. Mesela oturduğu zaman da gece oturmak için ağlıyordu 😂 bu böyle geçecek refleks kazandıkça normal hayatına dönecek. Bir de gün içinde sürekli dönerse gece daha az dönmek ister diye bir yorum okumuştum . Belki işinize yarar .