Duygu26 2 numara Bebelac devam sütü kullanan varmı nasıl kilo aldırıyor mu kabızlık falan yapar mı acaba
Deletedmom_45 Duygu26 ben kullaniyorum canim hipp organik combiyotik kullaniyoduk gazı bitince bu mamaya gectik bu mamaya gecince oglum kilo almaya basladi masallah diyim cok severek iciyo kakasi da aksine duzene girdi
Yusaydef Duygu26 1 de kullandım 2ye geçtim kaka sorunumuz bu mamaya geçtiğimizden beri yok çok şükür kilo alımı da gayet güzel tavsiye ederim
Duygu26 Deletedmom_45 ya maşallah bizde belekac kullanıyorduk devam sütü olarak ilk defa aldın sevdi gibi şükür kaç aylık bebisiniz
Ardabebek Bende kullanıyorm sma kullanıyordum sureklı kusuyordu bebelac ta kilo alımı cok guzel bebegım severek ıcıyor
Deletedmom_45 Duygu26 normal bebelac icmiyo hala gaz yapiyo gold kullaniyorum canim 9 ay 19 gunluk canim seninki
Duygu26 Deletedmom_45 bizde 6 ay on günlük infatrini kullandık Bebelac ar kullandık devam sütüne yeni geçtik