balbal26 inanın ne dakika tutuyorum ne de emme aralığına bakıyorum. Hal hareketlerinden anlıyorum acıkmış olabileceğini. İsterse emiyor, istemezse doğrulup kaçıyor zaten. Bazen ikisini de emer, bazen tekini. Hiçbir zaman sakince durup emen bir bebek olmadı. Hep kavga halinde emer. Çoğu zaman eline büyükçe kumaşlar veriyorum. Eskiden ben de emme problemi olarak adlandırıyordum. Stres olurdum 3 saattir emmedi, 5 saattir emmedi diye. Şu an tamamen ona bıraktım. Asla gerilmiyorum. Gelişiminde bir probleme yol açmadı. Siz de rahatlayın onlar bu işin profesyoneli 😅