Kızlar merhaba oğlum on aylık ve yaklaşık iki haftadır doğru dürüst yemek yemiyor diş çıkarıyor,büyük ihtimalle onun verdiği huysuzluktan iştahı kesildi.ben yemek konusunda hiç zorlamadm şuana kadar normalde bizimle masaya oturur çok güzel de yerdi ama böylr olunca,aç mı kalıyor,yedirmek için birwz ısrarcı olmak lazm bilmiyorm.zorlayıp tiksindirmek de istemiyorm.siz neler yapıyorsunjz bu konuda