Tabikide burdan beklemiyorum sadece bu durumu yaşayıp sagsaglim bebeğini kucağına alanlar oldu mu ? Böyle bişi yaşayıp neler yaptılar bunu merak ediyorum . Bazı şeylerde psikolojide çok önemli bir durum . Doktora gidiyor doktor iğne vermiş ve uzan demiş ama sürekli bunu düşünüp üzülüyor . O yüzden bir sormak istedim başından geçen var mı diye