Annesinin_kuzusu00 Kızlar esim doğum günü için kizimiza isimli kolye yaptirmak istiyor.Bana gore artik onun modasi gecti🤣🤣🤣bide daha küçük esim ilerde takar diyor.Kunyesi var 1 tane.Sizce kucuck kiza isimli kolye sacma olmazmi?
Annesinin_kuzusu00 Annesinin_kuzusu00 benim postlar gozukmuyomu ya bugun 1 post daha actim kimse bakmadi
Lavad Annesinin_kuzusu00 küpe olabilir farklı bilezik olabilir kolye de güzel düşünce aslında her zaman takı takamıyoruz zaten bebelere
Annesinin_kuzusu00 Lavad dogdugunda 1 künye yapmistik.Simdide annemler bi tanr yapmayi dusunuyor.O yuzden esimde kolye yapalim dedi.Kulaklari delik degil deldirmeyide dusunmuyorum😊